Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI STRONY I SKLEPU INTERNETOWEGO

www.wszystkodasieogarnac.pl

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników i Klientów (w tym potencjalnych klientów) korzystających ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: www.wszystkodasieogarnac.pl, zwanego dalej Sklepem. Dokument określa również zasady stosowania plików cookies.
  2. Polityka prywatności Sklepu ma charakter informacyjny.
  3. Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu, w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanym dalej RODO jest Anna Rusin, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Rusin be mine, wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, Klęk 30, 95-010 Stryków, NIP: 857 127 66 85,  REGON: 811613870,   adres   poczty   elektronicznej: anna@wszystkodasieogaranc.pl  nr telefonu kontaktowego: 604 200 909, zwany dalej Administratorem i będący jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.
  4. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
  5. Administrator dokłada wszelkiej staranności w celu ochrony interesów osób, których zbierane dane dotyczą,  a  w szczególności zapewnia,  że dane  te są  przetwarzane zgodnie    z prawem. Dane  osobowe  są  zbierane  przez  Administratora  dla  zdefiniowanych,  zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Administrator oświadcza, że zbierane przez niego dane są przechowywane w postaci umożliwiającej  identyfikację  osób,   których   dotyczą,   nie   dłużej   niż   jest   to   niezbędne  do osiągnięcia danego celu przetwarzania.
  6. Celem Polityki Prywatności jest określenie działań podejmowanych przez Administratora, w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz

powiązanych ze Sklepem internetowym usług  i narzędzi,  wykorzystywanych  przez  Klientów do wykonywania czynności, takich jak zakładanie Konta, składanie Zamówienia i wykonywanie innego rodzaju działań w ramach Sklepu internetowego.

  1. Klient, który korzysta z usług i narzędzi udostępnionych w ramach Sklepu internetowego, potwierdza zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności i Regulaminu Sklepu internetowego, a także wyraża zgodę, jeżeli zachodzi taka potrzeba, na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z Regulaminem Sklepu  internetowego oraz Polityką  Prywatności (w tym celu zaznacza odpowiednie  checkboxy, kierując  się  komunikatami pojawiającymi się  na stronie internetowej Sklepu internetowego).
  2. Wszystkie zbierane przez Administratora dane chronione są z użyciem racjonalnych środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem.
  3. Administrator  Sklepu  internetowego  na  zasadach  określonych  w  Regulaminie  oraz w Polityce Prywatności posiada wyłączny dostęp do danych. Dostęp do danych osobowych Klienta może być również powierzony innym podmiotom, np. za pomocą, których Klient dokonuje płatności, które to podmioty gromadzą, przetwarzają i przechowują dane osobowe zgodnie ze swoimi regulaminami i politykami prywatności. Dostęp do danych osobowych Klienta jest udzielany przedmiotowym podmiotom w zakresie niezbędnym i tylko takim, który zapewni odpowiednią  realizację  usług.  Podmioty  zewnętrzne  przetwarzają  powierzone  dane  tylko  na podstawie stosownych umów powierzenia.
  4. Wszelkie słowa i wyrażenia występujące w Polityce Prywatności rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep  internetowy, Klient,  Zamówienie) należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w Regulaminie Sklepu internetowego dostępnym na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

§ 2

Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych

  1. Administrator pozyskuje informacje o użytkownikach m.in. poprzez gromadzenie logów serwera za pośrednictwem operatora hostingowego.
  2. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony internetowej Sklepu i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji osób korzystających ze Sklepu.
  1. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem,  a  ich  zawartość  nie   jest  ujawniana  nikomu  poza   osobami   upoważnionymi   do administrowania serwerem.
  2. Administrator informuje, że  w związku z możliwością rejestracji w Sklepie internetowym   i założenia Konta, Klienci zakładający Konto w Sklepie internetowym mogą zostać zobowiązani do podania określonych danych, takich jak adres e-mail i hasło. Podanie wyszczególnionych podczas procesu rejestracji danych jest konieczne do założenia Konta, a pozostałe dane można podać dodatkowo.
  3. Administrator w ramach Sklepu internetowego może gromadzić dane osobowe Klientów  i potencjalnych Klientów kontaktujących się z Administratorem w ramach obsługi klienta, a które to dane osobowe są niezbędne do zrealizowania danej prośby Klienta i kontaktu z nim w celu udzielenia odpowiedzi. Podstawą przetwarzania danych jest art.  6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda   na przetwarzanie. Podstawą prawną przetwarzania po ewentualnym zakończeniu kontaktu będzie usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu  w przyszłości (stosownie do art. 6 ust. 1 lit. f RODO).  Jeżeli po kontakcie dojdzie    do zawarcia umowy, dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  4. Dane  przekazane  w  związku  z  zapisem  na  Newsletter  wykorzystywane   są   tylko do wysyłki Newslettera, na podstawie wyrażonej zgody (stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  5. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów niezbędne do prawidłowej realizacji usług dostępnych w Sklepie internetowym i jest uprawniony do wykorzystywania zgromadzonych i przechowywanych w ramach Sklepu internetowego danych w następujących celach:
  1. złożenia zamówienia w Sklepie internetowym (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  3. marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  4. zapewnienia pełnej obsługi Użytkownika, w tym zakładania i zarządzania kontem/kontami Użytkownika, rozwiązywania problemów technicznych i udostępniania odpowiednich funkcji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
  5. dostosowywania oferty i doświadczeń Użytkownika, w tym reklam, we właściwościach Sklepu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
  1. kontaktowania   się   z   Użytkownikami,   w    szczególności    w    celach   związanych ze świadczeniem  usług,  obsługą  Użytkowników,  dozwolonymi  działaniami  marketingowymi   i reklamowymi (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO),
  2. przeprowadzania  badań  i  analiz  w   celu   poprawy   działania   dostępnych   usług   (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
  3. egzekwowania  przestrzegania  Regulaminu  Sklepu  internetowego   (na   podstawie  art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO),
  4. wysyłki Newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  5. przekazania danych osobowych Klientów do ………………….. w związku ze:
    • świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez  Internet  przy  użyciu  instrumentów  płatniczych  (na  podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia  ochrony  interesów płatników  w związku  ze składanymi przez nich reklamacjami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • przekazania  danych  osobowych  Klientów  do  Twisto   Polska  sp.  z  o.o.  w  związku  z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. Administrator  jest  uprawniony   do   przechowywania   zgromadzonych   i   śledzonych w Sklepie internetowym danych wyłącznie w zakresie realizacji powyżej określonych celów.
  2. Administrator jest uprawniony do automatycznego pozyskiwania i rejestrowania danych przekazywanych na serwer przez przeglądarki internetowe lub urządzenia Klientów, np. adres IP, parametry oprogramowania i sprzętu, przeglądane strony, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne dane dotyczące urządzeń i korzystania z systemów. Gromadzenie powyższych informacji następować będzie w przypadku korzystania ze Sklepu internetowego.
  3. Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:
  1. adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
  2. imię i nazwisko,
  3. nazwa firmy i numer NIP (w przypadku Klientów nie będących konsumentami),
  1. adres dostawy Towaru (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
  2. adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy),
  3. numer telefonu.
  1. Sprzedawca oświadcza, iż podanie danych przez Klienta, w wyżej wskazanym zakresie, jest dobrowolne. Ich podanie może być jednak niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie internetowym. Zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu internetowego oraz w Regulaminie Sklepu internetowego.
  2. W przypadku, gdy podanie przez Klienta danych osobowych następuje w celu przekazania danych osobowych Klienta do Twisto Polska Sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.
  3. W  przypadku przekazania  danych osobowych  Klienta do Banku  w związku  z obsługą  i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Klienta płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.
  4. W przypadku przekazania danych osobowych Klienta do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
  5. W przypadku przekazania  danych  osobowych  Klienta  do  Twisto  Polska  Sp.  z  o.o.  w związku z możliwością zaproponowania Klientowi dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Klienta towar lub usługę przez Twisto Polska Sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.
  6. Przykładowi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu internetowego:
  1. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator powierza zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora (w tym producentom Towarów),
  2. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator powierza zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne w Sklepie  Internetowym,  jak  na przykład ING Bank Śląski S.A. czy Twisto Polska Sp. z o.o.
  1. Administrator może udostępniać dane zanonimizowane innym podmiotom, w tym partnerom Sklepu internetowego w celu dokonania rozpoznania atrakcyjności reklam i usług dla Klientów, poprawy jakości i efektywności usług świadczonych przez Sklep internetowy lub wymienione podmioty lub udziału w badaniach naukowych.
  2. Administrator informuje Użytkowników, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
  1. H88 S.A., ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359- w  celu  przechowywania  danych  osobowych  na  serwerze,  na którym jest zainstalowany Sklep,
  2. Twisto Polska Sp. z o.o., ul. Pułaska 2, 02-566 Warszawa, NIP: 9512442875, KRS: 0000689624, REGON: 36797797000000 – w celu umożliwienia dokonania płatności elektronicznych oraz za pomocą karty płatniczej za zamówiony Towar,
  3. ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, NIP: 6340135475, KRS: 0000005459, REGON: 27151490900000 – w celu umożliwienia dokonania płatności elektronicznych oraz za pomocą karty płatniczej za zamówiony Towar,
  4. IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241 B, 53- 234 Wrocław, NIP: 8981647572, REGON: 931082394, KRS: 0000281947 – w celu obsługi systemu księgowości elektronicznej,
  5. GetResponse Sp. z o.o., ul. Arkońska 6/a3, 80-387 Gdańsk, KRS 0000187388, NIP 9581468984 – w celu korzystania z systemu mailingowego, służącego do wysyłki newslettera.
  6. Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez użytkownika/Klienta w ramach strony internetowej Sklepu:
  7. kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk strony internetowej Sklepu; informacje związane z Google Analytics znajdują się na stronie: https://support.google.com/analytics/answer/6004245,
  1. piksel konwersji Facebooka (fragment kodu JavaScript) – w celu monitorowania zdarzeń na stronie internetowej Sklepu oraz zarządzania reklamami na Facebooku; informacje zbierane w ramach piksela Facebooka są anonimowe – nie pozwalają Administratorowi na identyfikację danej osoby. Więcej informacji związanych z wykorzystaniem przez Facebooka danych zbieranych poprzez piksel znajduje się tutaj: https://www.facebook.com/privacy/explanation.
  2. Na stronie używane są wtyczki i inne narzędzia udostępniane przez serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google. Wyświetlając stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, przeglądarka Użytkownika nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów ww. serwisów społecznościowych. Zawartość wtyczki jest przekazywana bezpośrednio do przeglądarki Użytkownika i integrowana ze stroną. Jeśli Użytkownik jest zalogowany do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca serwisu będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na Stronie do danego profilu w danym serwisie społecznościowym. Jeśli Użytkownik kliknie np. w przycisk „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się np. na tablicy na Facebooku. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz prawa Użytkowników w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.

§ 3

  1. Administrator zbiera w  sposób  automatyczny  informacje  zawarte  w  plikach  cookies  w celu gromadzenia danych związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego przez Klienta. Pliki cookies to mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki Użytkownika i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu.
  2. Administrator wykorzystuje pliki cookies „sesyjne” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta do czasu jego wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej oraz pliki cookies „stałe” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.
  3. Administrator w ramach Sklepu internetowego stosuje następujące rodzaje plików cookies:
  1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu internetowego,
  2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa,
  3. „wydajnościowe” pliki cookies, wykorzystywane do pozyskiwania informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej Sklepu internetowego przez Użytkowników,
  4. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań,
  5. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i dostosowanie Sklepu internetowego do Użytkownika.
  6. Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach:
  1. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych: Google Analytics (administratorem cookies jest Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych),
  2. popularyzacji Sklepu internetowego za pomocą serwisu społecznościowego www.facebook.com (administrator cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii).
  1. Google LLC oraz Facebook Inc są podmiotami z państwa trzeciego – Stanów Zjednoczonych oraz przystąpiły do PrivacyShield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez RODO. Komisja Europejska potwierdziła odpowiedni   poziom   ochrony   danych   w   przypadku   przedsiębiorstw,    które    przystąpiły do PrivacyShield.
  2. Administrator zapewnia możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja profilu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji może wiązać się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowego Facebook.
  3. Pliki cookies dostosowują i optymalizują Sklep internetowy i jego ofertę dla potrzeb Klientów poprzez takie działania jak tworzenie statystyk odsłon Sklepu internetowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa jego użytkownikom.
  4. Pliki cookies niezbędne są również do utrzymania sesji Klienta po opuszczeniu przez niego Sklepu internetowego.
  5. Klient w każdej chwili za pomocą swojej przeglądarki internetowej może zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym może zablokować możliwość gromadzenia plików cookies.
  1. Zablokowanie możliwości gromadzenia plików cookies czy wprowadzenie innych zmian w ustawieniach dotyczących plików cookies na urządzeniu Klienta może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z usług i narzędzi Sklepu internetowego, w tym z możliwości złożenia Zamówienia.
  2. Klient, który nie  chce  wykorzystywania  plików  cookies  w  opisanych  powyżej  celach w każdej chwili może usunąć je ręcznie. Do zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania  należy  odwiedzić  stronę  internetową  producenta  przeglądarki  internetowej,    z której aktualnie korzysta Klient. Więcej informacji na temat cookies dostępnych jest w menu pomocy każdej przeglądarki internetowej. Przykładowe przeglądarki internetowe obsługujące wspomniane pliki cookies to Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.
  3. Administrator może umożliwiać podmiotom zewnętrznym, np. dostawcom reklam czy dostawcom rozwiązań analitycznych, gromadzenie informacji z wykorzystaniem powyższych technologii bezpośrednio na stronie internetowej Sklepu internetowego. Zgromadzone w ten sposób dane podlegają postanowieniom polityk prywatności opracowanym przez te podmioty.
  4. Niektóre podmioty zewnętrzne działające w ramach Sklepu internetowego umożliwiają użytkownikom  wycofanie  zgody  na   gromadzenie   i   wykorzystywanie   przez   nie   danych na potrzeby  reklam   bazujących  na   aktywności   Klienta.  Więcej   informacji   na   ten   temat i możliwość dokonania wyboru znajduje się na przykład na stronie internetowej: www.youronlinechoices.com.

§ 4

Prawa i obowiązki Administratora i Użytkowników

  1. Administrator ma prawo, a także ustawowy obowiązek do przekazania wybranych bądź wszystkich informacji dotyczących Użytkowników Strony organom władzy publicznej bądź podmiotom trzecim, które zgłoszą takie żądanie udzielenia informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  2. Administrator nie powierza przetwarzania danych i nie udostępnia zebranych danych osobowych podmiotom niepowiązanym bez zgody zainteresowanych, chyba, że zachodzą następujące okoliczności:
  3. Administrator może korzystać ze wsparcia podmiotów zewnętrznych w celu świadczenia udostępnianych przez siebie usług, jednak podmioty te nie są upoważnione do niezależnego wykorzystywania danych osobowych przetwarzanych w imieniu Administratora, a wszelkie ich działania podlegają przepisom Polityki Prywatności Strony,
  1. Administrator  zachowuje  prawo   do   udostępniania   danych   organom   publicznym   w prowadzeniu postępowań o możliwe naruszenia prawa lub w zwalczaniu ewentualnych naruszeń.
  1. Klient/Użytkownik ma w każdym czasie prawo dostępu do swoich danych osobowych,    a gromadzonych przez Administratora. Prawo to obejmuje możliwość weryfikacji, modyfikacji, uzupełnienia,    usunięcia, ograniczenia    przetwarzania     danych,     wniesienia     sprzeciwu co do przetwarzania, przeniesienia danych, zaprzestania przetwarzania danych osobowych Użytkownika, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w określonym celu, jeżeli Użytkownik taką zgodę uprzednio wyraził oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Przedmiotowe uprawnienia przysługują bez podania przyczyny.
  2. Klient/Użytkownik poprzez zaakceptowanie zaproponowanych przez Administratora oświadczeń zawartych w interaktywnych formularzach dostępnych na stronie internetowej, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji usług.
  3. Klient/Użytkownik, poprzez zaakceptowanie oświadczeń nieobowiązkowych zaproponowanych w formularzach, może wyrazić zgodę na dodatkowe cele przetwarzania jego danych osobowych.
  4. Klienci, którzy zarejestrowali się w  Sklepie internetowym mają prawo do wglądu, edycji   i usuwania podanych przez siebie danych. Klient zapewnia, że podawane lub publikowane przez niego dane w Sklepie internetowym są poprawne.
  5. Dobrowolnie udzielone zgody na otrzymywanie informacji handlowej oraz na wysyłkę newslettera   mogą   być   w   każdej   chwili   cofnięte   na   wniosek   Użytkownika    złożone   za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w linku pojawiającym się w każdym Newsletterze. Niezwłocznie, nie później niż w terminie do 48 godzin od otrzymania oświadczenia o cofnięciu zgody, Administrator usuwa dane Użytkownika z bazy kontaktów, służącej do przekazywania informacji handlowych drogą elektroniczną. W każdej chwili można sprostować  dane przekazane  w   związku   z   zapisem   na   newsletter,   zażądać   ich   usunięcia,   rezygnując  z otrzymywania newslettera, a także zażądać przeniesienia danych.
  6. W celu realizacji swoich praw Klient/Użytkownik może w każdym czasie przesłać stosowne oświadczenie woli na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. Usunięcie danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania przez Administratora może skutkować brakiem możliwości realizacji usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub ograniczeniem możliwości korzystania z funkcjonalności Sklepu.
  1. Dane osobowe gromadzone w ramach celów określonych w Polityce Prywatności będą przechowywane przez okres realizacji usług (w tym usług elektronicznych) świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z terminów przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, przepisów prawa podatkowego czy innych praw w tym zakresie (np. do czasu wycofania zgody na wysyłkę newslettera czy informacji handlowych).

§ 5

Zmiany Polityki Prywatności

  1. Oferta Sklepu internetowego  będzie  w przyszłości ulegać rozszerzeniu. Oznacza  to,  że Administrator będzie zobowiązany lub uprawniony do wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności.
  2. Nowe wersje Polityki Prywatności będą się pojawiały na stronie internetowej Sklepu internetowego wraz ze stosownym komunikatem.
  3. Każda zmiana Polityki Prywatności będzie obowiązywała od dnia powiadomienia o jej zmianie poprzez jej umieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego. Wszelkie zmiany będą odpowiednio wyróżnione przez okres jednego miesiąca od dnia wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności.

W  razie dodatkowych pytań dotyczących Polityki Prywatności  Sklepu internetowego, prosimy   o kontakt na podany przez Administratora adres poczty elektronicznej.